خانه / کسب درآمد / مدیریت زمان به سبک دیوید لوئیس – قسمت ۳ – مکالمات تلفنی

مدیریت زمان به سبک دیوید لوئیس – قسمت ۳ – مکالمات تلفنی

دیوید لوئیس تأکید می‌کند:

که باید به تلفن اهمیت داد و با حوصله و مؤدبانه پاسخ داد؛ زیرا بسیار مهم است که کارکنان یک شرکت از نظر کارپردازان و مشتریان افرادی مؤدب و مثمرثمر باشند، اما این بدان معنی نیست که شما باید حتماً اولین کسی باشید که به تلفن پاسخ می‌دهید.

یادتان باشد:

«در مکالمات تلفنی گوش دادن کامل به صحبت‌های مخاطب، هنری است که شاید از عهده‌ی خیلی‌ها برنیاید و از اصول مهم مکالمه گوش دادن است چه در مکالمات رو در رو و چه در مکالمات تلفنی».

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید چون هنوز عضو ویژه سوخت جت نشدید !

تصمیم گرفتم عضو ویژه شوم


عضویت ویژه پروژه سوخت جت









مدت اشتراک عضویت ویژه تان را انتخاب کنید :

  • یـک سالـه
  • ۴۳۰,۰۰۰ تومان
  • ۳۶۰ روز
  • ۳۵% تخفیف
  • شش ماهه
  • ۲۱۹,۰۰۰ تومان
  • ۱۸۰ روز
  • ۳۵% تخفیف
  • سه ماهه
  • ۱۱۹,۰۰۰ تومان
  • ۹۰ روز
  • ۲۰% تخفیف
  • یک ماهه
  • ۴۹,۰۰۰ تومان
  • ۳۳ روز
  • ۳ روز هدیه



کاربران غیر لاگین






لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

این موانع تفکر خلاق را اگر از بین نبرید نباید هرگز به خلاقیت امید داشته باشید

تفکر خلاق و پرورش آن این روزها، از جمله مباحث داغ محافل روانشناسی محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *